Kursy realizowane w ramach projektu.
Rok 2022 – „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych (CKZ) w branży administracyjno-usługowej Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów i nauczycieli–SPR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020.
Uczniowie Technikum klasy I,II,III,
wykaz kursów dostępne na stronie internetowej szkoły. http://www.zse.nowysacz.pl/projekty/
Głównym kryterium rekrutacji jest:
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych za rok szkolny 2020/21, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku bez zaokrągleń, w przypadku ucznia klasy I średnia ocen z przedmiotów zawodowych za I półrocze roku szkolnego 2021/22
- ocena zachowania.
Wskazówki dotyczące procesu rekrutacji:
Krok 1: Pobierz pliki:
- Jeżeli nie brałeś udziału w żadnych zajęciach, nie realizowałeś w okresie wakacyjnym stażu, nie pobierasz stypendium dla uczniów uzdolnionych, nie zostałeś zakwalifikowany na kurs prawa jazdy na rok 2022:
wybierz „1 FORMULARZ REKRUTACYJNY 1 FORMA WSPARCIA- UCZEŃ” – wypełnij DRUKOWANYMI LITERAMI część II – Informacje o kandydacie (ważne abyś wskazał właściwy nr telefonu i wyraźny adres mailowy), w części III -Forma wsparcia wpisz właściwy numer wsparcia (np. 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy”), jeżeli jesteś niepełnoletni – pamiętaj o podpisach rodziców/prawnych opiekunów.
- Jeżeli brałeś udział w stażu lub otrzymujesz stypendium lub brałeś udział w jakichkolwiek zajęciach w ramach projektu – jest to dla Ciebie kolejna forma wsparcia – wybierz FORMULARZ KOLEJNE FORMY WSPARCIA-UCZEŃ.
- Jeżeli aplikujesz na dwie formy wsparcia jednocześnie a nie uczestniczyłeś dotychczas w projekcie składasz 1 FORMULARZ REKRUTACYJNY 1 FORMA WSPARCIA- UCZEŃ oraz FORMULARZ KOLEJNE FORMY WSPARCIA-UCZEŃ.
Nie wpisuj żadnych dat- uzupełnimy je w chwili rozpoczęcia zajęć.
Krok 2: Wypełnij dokumenty pod nazwą : 2 PO ZAKWALIFIKOWANIU – UCZEŃ zał. nr 3,4, 6
Wypełnione prawidłowo formularze: włóż do koszulki – dodatkowo – koniecznie w prawym górnym rogu, ale tym razem ołówkiem !! – wpisz klasa, imię i nazwisko oraz kurs na który się zapisujesz np. IIIe Anna Nowak „Płatnik od A_Z” /tylko ta informacja wpisana jest ołówkiem
- od 01.2022 do dnia 04-02 -2022 r. złóż wersję papierową. Przed pokojem nauczycielskim jest skrzynka, do której wrzucisz wniosek.
Proszę nie wpisywać żadnych informacji w cz. I: średnią ocen, ocenę zachowania a także pozostałe informacje z cz. I wpisuje szkoła, na podstawie informacji od wychowawcy.
- Do dnia 02.2022r. za pomocą dziennika elektronicznego otrzymasz informację czy zostałeś/aś zakwalifikowany/a. Pamiętaj, że to średnia Twoich ocen z przedmiotów zawodowych, oraz ocena zachowania są kryteriami.
Poniżej w tabeli wykaz kursów do realizacji w 2022 roku na które możesz się zgłosić.
Wnioski niekompletne oraz błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
Realizacja | ILOŚĆ OSÓB W GRUPIE/LICZBA OSÓB | Ilość godz. | Rodzaj zajęć (forma wsparcia w ramach projektu z wyszczególnieniem zajęć grupowych i/lub indywidualnych | nr kolejny grupy | ilość grup |
2022 | 10 | 60 | 1.2. Kurs „Wykorzystanie programów finansowo-księgowych w prowadzeniu małej działalności gospodarczej osób fizycznych” |
5 | 2 |
2022 | 10 | 60 | 1.2. Kurs „Wykorzystanie programów finansowo-księgowych w prowadzeniu małej działalności gospodarczej osób fizycznych” |
6 | |
2022 | 10 | 40 | 1.3. Kurs „Program Płatnik od A do Z” | 6 | 1 |
2022 | 10 | 30 | 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” | 11 | 5 |
2022 | 10 | 30 | 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” | 12 | |
2022 | 10 | 30 | 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” | 13 | |
2022 | 10 | 30 | 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” | 14 | |
2022 | 10 | 30 | 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” | 15 | |
2022 | 10 | 40 | 1.8. Kurs „Zastosowanie narzędzi matematyki w ekonomii” | 9 | 4 |
2022 | 10 | 40 | 1.8. Kurs „Zastosowanie narzędzi matematyki w ekonomii” | 10 | |
2022 | 10 | 40 | 1.8. Kurs „Zastosowanie narzędzi matematyki w ekonomii” | 11 | |
2022 | 10 | 40 | 1.8. Kurs „Zastosowanie narzędzi matematyki w ekonomii” | 12 | |
2022 | 10 | 40 | 1.9. Kurs „Język obcy w obsłudze klienta” | 5 | 2 |
2022 | 10 | 40 | 1.9. Kurs „Język obcy w obsłudze klienta” | 6 | |
2022 | 10 | 80 | 2.1. Kurs „Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych” | 4 | 1 |
Stypendia 2021/2022 – Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Uczniowie Technikum klasy I, II, III
nasza szkoła bierze udział w projekcie „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych (CKZ) w branży administracyjno-usługowej Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów i nauczycieli–SPR”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020.
W ramach projektu uczniowie Technikum mogą brać udział w różnych formach wsparcia np.:
– zajęcia
– kursy (w tym np. prawo jazdy),
– stypendia dla uzdolnionych,
– staże zawodowe.
Najbliższą kolejną formą wsparcia realizowaną tuż po wakacjach są stypendia dla uzdolnionych!!!
Wysokość stypendium dla ucznia to kwota 500,00PLN brutto/miesięcznie – 35 stypendiów do przydzielenia!!!
Proszę o zapoznanie się z Regulaminem Pomocy Stypendialnej oraz Regulaminem uczestnictwa – wszystkie dokumenty znajdziesz poniżej.
Głównym kryterium rekrutacji jest średnia ocen z przedmiotów zawodowych.
Uczniowie ubiegający się o stypendium dla uczniów szczególnie uzdolnionych muszą spełniać co najmniej:
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych, w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny, na który przyznawane jest stypendium, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, bez zaokrągleń, obliczoną na podstawie świadectwa ukończenia klasy na poziomie: 4,50;
- plus ew. osiągnięcia dodatkowe: wyniki w olimpiadach, konkursach lub turniejach o tematyce zgodnej z kierunkiem kształcenia;
- ocena zachowania.
Wskazówki dotyczące procesu rekrutacji:
- Pobierz pliki:
- „1 FORMULARZ REKRUTACYJNY 1 FORMA WSPARCIA – UCZEŃ” – wypełnij DRUKOWANYMI LITERAMI część II – Informacje o kandydacie – (ważne abyś wskazał właściwy nr telefonu i wyraźny adres mailowy), w części III – Forma wsparcia wpisz numer 6, pamiętaj o podpisach rodziców/ prawnych opiekunów.
- Jeżeli brałeś udział w stażu, otrzymywałeś stypendium lub brałeś udział w jakimkolwiek kursie czy zajęciach jest to dla Ciebie kolejna forma – wybierz FORMULARZ KOLEJNE FORMY WSPARCIA
Wypełniony prawidłowo formularz:
- włóż do koszulki – dodatkowo – koniecznie w prawym górnym rogu, ale tym razem ołówkiem (!!): – wpisz klasa np.: IIe (tylko ta informacja wpisana jest ołówkiem)
dołącz kserokopie zaświadczeń dot. osiągnięć dodatkowych – wyniki w olimpiadach, konkursach lub turniejach w tematyce zgodnej z kierunkiem kształcenia
- Złóż wersję papierową najpóźniej w dniu 23.06 -2021 r. do godz. 12.00.
- Na korytarzu przed pokojem nauczycielskim jest skrzynka do której wrzucisz swój wniosek.
Proszę nie wpisywać żadnych informacji w cz. I Średnią ocen, ocenę zachowania a także pozostałe informacje z cz. I wpisuję ja na podstawie informacji od wychowawcy po klasyfikacji.
- Do dnia 02.07.2021 za pomocą dziennika elektronicznego otrzymasz informację czy zostałeś/aś zakwalifikowany/a na pomoc stypendialną (pamiętaj, że to średnia twoich ocen z przedmiotów zawodowych, osiągnięcia oraz ocena zachowania otrzymane w roku szkolnym 2020/2021 są kryteriami
- Jeżeli dostaniesz stypendium pobierz kolejny plik:
- 2 PO ZAKWALIFIKOWANIU – UCZEŃ – wypełnij wszystkie wymagane dane i zabierz je ze sobą jak będziesz wezwany do szkoły lub siedziby biura projektu w celu podpisania umowy stypendialnej.
Proszę nie zwlekać na ostatnią chwilę ze składaniem wniosku.
Życzę powodzenia
Halina Gancarczyk-Hajduk
2021
„Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych (CKZ) w branży administracyjno-usługowej Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów i nauczycieli–SPR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020″.
Uczniowie Technikum klasy I, II, III i IV
Rozpoczynamy rekrutację do kolejnych form wsparcia – kursy i zajęcia.
Proszę o zapoznanie się z REGULAMINEM UCZESTNICTWA UCZNIA W PROJEKCIE – wszystkie dokumenty dostępne na stronie internetowej szkoły
http://www.zse.nowysacz.pl/projekty/
Kursy i zajęcia będą realizowane do końca roku 2021.
Głównym kryterium rekrutacji jest:
- średnia ocen z przedmiotów zawodowych za rok szkolny 2019/20, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku bez zaokrągleń,
- w przypadku klas I średnia ocen z przedmiotów zawodowych za I półrocze w roku szkolnym 2020/21, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku bez zaokrągleń,
- ocena zachowania.
Wskazówki dotyczące procesu rekrutacji:
- Pobierz pliki:
- Jeżeli nie brałeś udziału w żadnych zajęciach, nie realizowałeś w okresie wakacyjnym stażu, nie pobierasz stypendium dla uczniów uzdolnionych:
wybierz „1 FORMULARZ REKRUTACYJNY 1 FORMA WSPARCIA- UCZEŃ” – wypełnij DRUKOWANYMI LITERAMI część II – Informacje o kandydacie (ważne abyś wskazał właściwy nr telefonu i wyraźny adres mailowy), w części III -Forma wsparcia wpisz właściwy numer wsparcia (np. 1.4. Kurs „Język angielski zawodowy” – ZSE), jeżeli jesteś niepełnoletni – pamiętaj o podpisach rodziców/prawnych opiekunów.
- Jeżeli brałeś udział w stażu lub otrzymujesz stypendium lub brałeś udział w jakichkolwiek zajęciach w ramach projektu – jest to dla Ciebie kolejna forma wsparcia – wybierz FORMULARZ KOLEJNE FORMY WSPARCIA-UCZEŃ.
- Wypełnij dokumenty pod nazwą : 2 PO ZAKWALIFIKOWANIU – UCZEŃ zał. nr 3,4, 6 – tym razem nie wpisuj żadnych dat- uzupełnimy je w chwili rozpoczęcia zajęć.
Wypełnione prawidłowo formularze:
- włóż do koszulki – dodatkowo – koniecznie w prawym górnym rogu, ale tym razem ołówkiem !! – wpisz klasa, imię i nazwisko np. IIe Anna Nowak /tylko ta informacja wpisana jest ołówkiem
- w dniach od 04.01.2021r do 05.02.2021r. złóż wersję papierową, najpóźniej
w dniu 05.02 -2021 r. do godz. 9.00. W przedsionku wejścia głównego do szkoły jest skrzynka, do której wrzucisz swój wniosek.
Proszę nie wpisywać żadnych informacji w cz. I: średnią ocen, ocenę zachowania a także pozostałe informacje z cz. I wpisuje szkoła, na podstawie informacji od wychowawcy.
- Do dnia 02.2021r. za pomocą dziennika elektronicznego otrzymasz informację czy zostałeś/aś zakwalifikowany/a. Pamiętaj, że to średnia Twoich ocen z przedmiotów zawodowych, oraz ocena zachowania są kryteriami.
Wnioski niekompletne oraz błędnie wypełnione nie będą rozpatrywane. Proszę nie zwlekać na ostatnią chwilę ze składaniem wniosku.
Lista kursów dostępna jest tutaj Strona Int_Kursy_uczeń_2021
Informacji dodatkowych udzielają nauczyciele j. angielskiego, matematyki oraz przedmiotów zawodowych.
W dniu 13 marca 2019 roku rozpocznie się rekrutacja na szkolenia dla nauczycieli realizowane w ramach projektu pn. „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 20114-2020, 10. Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, 10.1.3.Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.
W ramach projektu przewiduje się wsparcie nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji i umiejętności zawodowych z wykorzystania nowoczesnych narzędzi oraz technologii informacyjno – komunikacyjnych.
Wsparcie adresowane jest dla nauczycieli sądeckich szkół ponadgimnazjalnych biorących udział w ww. projekcie tj. Zespół Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej – V LO, Zespół Szkół Nr 2 im. Sybiraków – IX LO, Zespół Szkół nr 3 im. Bolesława Barbackiego – VI LO, Techn. 6, Zespół Szkół nr 4 – Techn. 4, Zespół Szkół Ekonomicznych – III LO, Zespół Szkół Samochodowych im. inż. Tadeusza Tańskiego – Techn. 8.
Rekrutacja zostanie przeprowadzona w dniach 13.03.2019 do 19.03.2019 r. Dokumenty rekrutacyjne należy składać w Biurze Projektu tj. w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Nowego Sącza przy ul. Narutowicza 6 (I piętro) w godzinach funkcjonowania Wydziału tj. od 7:30 do 15:30.
Zasady uczestnictwa i rekrutacji na szkolenia opisane zostały w § 6 Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pn. „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie”.
Nauczyciele zainteresowani udziałem w projekcie muszą dostarczyć do Biura Projektu w terminie Rekrutacji poprawnie wypełniony Formularz zgłoszenia, stanowiący Załącznik nr 5 do Regulaminu oraz Oświadczenie o ochronie danych osobowych, stanowiące Załącznik nr 6 do Regulaminu.
Nauczyciele kwalifikowani są do udziału w szkoleniach na podstawie zasad opisanych w Regulaminie, aż do wyczerpania limitu miejsc przewidzianych na poszczególne Formy wsparcia.
Uczestnictwo w Projekcie jest bezpłatne i wiąże się z koniecznością podania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w Projekcie.
Dodatkowe informacje:
Liczba godzin szkoleniowych: 84 godziny/4 grupy;
Okres trwania szkoleń: marzec – maj 2019 r. (zajęcia odbywać się będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku), przewidywane dokładne terminy, godziny oraz miejsce realizacji szkoleń zostaną ustalone indywidualnie z każdą grupą);
Liczba uczestników: 40 osób (nauczyciele spełniający kryteria rekrutacji zgodnie z Regulaminem rekrutacji. Każdy nauczyciel może wziąć udział tylko w 1 rodzaju szkoleń);
Rodzaje szkoleń przewidziane w projekcie:
Szkolenie
(nazwa) |
Liczba uczestników szkolenia | Liczba grup | Liczba godzin | Termin realizacji | |
1 |
Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym |
10 osób | 1 | 20 h |
do 30 kwietnia 2019 r. |
2 |
Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym |
10 osób | 1 | 20 h |
do 30 kwietnia 2019 r. |
3 |
E -nauczanie
|
10 osób | 1 | 24 h | do
30 kwietnia 2019 r. |
4 | Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym |
10 osób | 1 | 20 h |
do 31 maja 2019 r. |
Celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli w zakresie rozwoju kompetencji i umiejętności zawodowych – podniesienie kompetencji cyfrowych nauczycieli. Przewidywany program szkoleń:
Lp. | Tematyka szkolenia
„Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym” |
1. | Różnorodne źródła informacji i korzystanie z nich |
2. | Efektywne wyszukiwanie danych i organizacja zarządzania zasobami elektronicznymi |
3. | Narzędzia komunikacji elektronicznej |
4. | Serwisy i portale społecznościowe – wykorzystanie w edukacji |
5. | Wspólna praca za pomocą narzędzi / aplikacji |
6. | Treści multimedialne – tworzenie, zarządzanie, organizacja |
7. | Zagrożenia związane z używaniem i wykorzystywaniem treści online |
8. | Zagrożenia płynące z korzystania z sieci Internet. |
9. | Prawa autorskie, a korzystanie z narzędzi cyfrowych i treści multimedialnych. |
10. | Podsumowanie wiadomości oraz zagadnienia związane z aspektami prawnymi wykorzystania materiałów online. |
Lp. | Tematyka szkolenia
„E-nuczanie” |
1. | Efektywne wyszukiwanie danych i organizacja zarządzania zasobami elektronicznymi |
2. | Narzędzia komunikacji elektronicznej |
3. | Serwisy i portale społecznościowe – wykorzystanie w edukacji |
4. | Wspólna praca za pomocą narzędzi / aplikacji |
5. | Treści multimedialne – tworzenie, zarządzanie, organizacja |
6. | Publikowanie treści w sieci Internet |
7. | Zagrożenia związane z używaniem i wykorzystywaniem treści online |
8. | Zagrożenia płynące z korzystania z sieci Internet. |
9. | Prawa autorskie, a korzystanie z narzędzi cyfrowych i treści multimedialnych. |
10. | Podsumowanie wiadomości oraz zagadnienia związane z aspektami prawnymi wykorzystania materiałów online. |
11. | Tworzenie materiałów e-learningowych |
12. | Zarządzanie materiałami e-learningowymi |
Dokumenty do pobrania i wydrukowania dla nauczyciela:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
- Załącznik 3 – Oświadczenie uczestnika projektu;
- Załącznik 4 – Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych;
- Załącznik 5 – Formularz zgłoszenia;
- Załącznik 6 – Oświadczenie o ochronie danych osobowych;
- Załącznik 8 – Zakres danych osobowych do systemu SL 2014.
***
Projekt „Zwiększenie potencjału szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie” realizowany jest przez Miasto Nowy Sącz od 2017roku. Założenia projektu obejmują realizację zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedmiotów przyrodniczych i matematyki oraz kompetencji informatycznych, wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK, wyposażenie pracowni w narzędzia nauczania przedmiotów przyrodniczych, matematyki i informatyki, jak również pomoc stypendialną m.in. na rozwój umiejętności porozumiewania się w językach obcych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (ZS1-V LO, ZS2-IX LO, ZS3-VI LO, ZS3-Techn. 6, ZS4-Techn. 4, ZSE-III LO, ZSS-Techn. 8) w Nowym Sączu. Zajęcia dla uczniów prowadzone są przez nauczycieli ze szkół objętych wsparciem. Ponadto projekt zakłada rozwój kompetencji i umiejętności zawodowych nauczycieli ww. szkół w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi, TIK, nauczania w obszarze przedmiotów przyrodniczych i matematyki do lipca 2019 r. Realizacja powyższych działań pozwoli 771 uczniom i 40 nauczycielom uczestniczącym w projekcie podnieść kompetencje kluczowe z wybranych przez siebie obszarów tematycznych.
Zobacz też:
-
Stypendia unijne dla uczniów III LO
-
Zajęcia dodatkowe dla uczniów liceum – rekrutacja uzupełniająca
-
EDYCJA – WRZESIEŃ 2018
Rozpoczynamy kolejną edycję rekrutacji do projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10. Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje,10.1.3.Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne, pn. „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie”.
W I półroczu roku szkolnego 2018/19 uruchomione zostaną następujące grupy:
- Zajęcia rozwijające z grafiki wektorowej (1 grupa – 8 osób),
- Zajęcia dodatkowe z działalności Szkolnego Koła LOP (1 grupa – 5 osób),
- Zajęcia rozwijające z matematyki (5 grup po 8 osób),
- Zajęcia wyrównawcze z matematyki (6 grup po 5 osób),
- Zajęcia dodatkowe z przyrody – biologia (2 grupy po 5 osób),
- Zajęcia dodatkowe z przyrody – chemia (2 grupy po 5 osób),
- Zajęcia dodatkowe z przyrody – geografia (2 grupy po 5 osób).
Uczniowie zainteresowani udziałem w poszczególnych rodzajach zajęć proszeni są o złożenie kompletu dokumentów rekrutacyjnych w sekretariacie Szkoły, w terminie do 21.09.2018r.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
Dokumenty do pobrania i wydrukowania dla ucznia:
– Załącznik 1 – Formularz zgłoszeniowy
– Załącznik 2 – Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
– Załącznik 3 – Oświadczenie uczestnika projektu
– Załącznik 4 – Deklaracja uczestnictwa w projekcie
– Załącznik 7 – Zakres danych osobowych dla ucznia
Dokumenty do pobrania i wydrukowania dla nauczyciela:
– Załącznik 5 – Formularz zgłoszeniowy
– Załącznik 6 – Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
– Załącznik 8 – Zakres danych osobowych dla nauczyciela
Przypominamy o konieczności starannego wypełniania dokumentów, bez skreśleń, poprawek, korektorów.
W przypadku uczniów niepełnoletnich dokumenty rekrutacyjne powinny zostać podpisane przez rodzica. Dokumenty proszę uporządkować w kolejności załączników, a następnie przedstawić do sprawdzenia nauczycielowi, będącemu członkiem Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej.
Jednocześnie przypominamy, że w ramach niniejszego projektu uczeń może wziąć udział tylko w dwóch rodzajach zajęć. Tak więc uczniowie, którzy już w ubiegłym roku uczestniczyli w dwóch różnych kursach, nie będą mogli zapisać się na kolejne zajęcia.
Szczegółowych informacji udziela Szkolna Komisja Rekrutacyjna w składzie:
mgr Jolanta Sarata – przewodnicząca
mgr Janusz Lichowski
mgr Ewa Jurkowska
mgr Jarosław Puchała
mgr Teresa Białas
mgr Bożena Duś
mgr Agnieszka Zawadzka
mgr Agnieszka Szczepańska
Koordynator merytoryczny projektu – wicedyrektor mgr Halina Gancarczyk-Hajduk.
Zachęcamy Uczniów Liceum do skorzystania z szansy i zapisania się do projektu.
Liczba miejsc ograniczona!
Zobacz: EDYCJA – STYCZEŃ 2018
Rusza rekrutacja do Projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10. Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, 10.1.3.Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne, „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie”.
Wykaz proponowanych zajęć dostępny poniżej oraz w gablocie projektu /wysoki parter –hol główny/
Wszelkich informacji dotyczących projektu udziela Szkolna Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- mgr Jolanta Sarata – przewodnicząca
- mgr Janusz Lichowski
- mgr Ewa Jurkowska
- mgr Jarosław Puchała
- mgr Teresa Białas
- mgr Bożena Duś
- mgr Agnieszka Zawadzka
- mgr Agnieszka Szczepańska
Koordynator merytoryczny projektu – wicedyrektor mgr Halina Gancarczyk-Hajduk
Poprawnie wypełnione dokumenty rekrutacyjne należy składać do sekretariatu w terminie od 11.09 – 22.09. br. Listy osób zakwalifikowanych do projektu zostaną wywieszone 2 października br. na tablicy ogłoszeń.
Zachęcamy wszystkich Uczniów Liceum do skorzystania z szansy i zapisania się do projektu.
Liczba miejsc ograniczona!
Projekt pn. „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych
poprzez inwestycje w kształcenie” współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach 10 Osi Priorytetowej,
Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących
kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
LIST DO RODZICÓW
Nowy Sącz, 01.09.2017
Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice uczniów III Liceum ogólnokształcącego im. Władysława Grabskiego w Zespole Szkół Ekonomicznych!
W trosce o rozwój, pomoc i jak najlepsze kształcenie Państwa dzieci, Urząd Miasta Nowego Sącza
we wrześniu br. rozpoczyna realizację projektu pn. „Zwiększenie potencjału sądeckich szkół ponadgimnazjalnych poprzez inwestycje w kształcenie”.
W ramach tego projektu pragniemy skupić się na rozwijaniu u młodzieży kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy, aby kreować właściwe postawy i umiejętności (kreatywność, innowacyjność oraz pracę zespołową).
W związku z powyższym zachęcam i zapraszam Państwa dzieci do udziału w dodatkowych bezpłatnych zajęciach wyrównawczych oraz rozwijających wykraczających poza podstawę programową, w obszarze matematyki, chemii, fizyki, biologii oraz informatyki. Warto podkreślić, że podczas zajęć wykorzystywane będą nowoczesne pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu. Projekt oferuje również pomoc stypendialną w celu wyrównywania dysproporcji edukacyjnych uczniów z gorszą sytuacją materialną.
Z deklaracji uczniów wynika, iż chcą rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. Tym ważniejszy dla nas jest udział Państwa dzieci w planowanych działaniach. Inwestowanie
w proces kształcenia oraz uatrakcyjnianie zajęć edukacyjnych dla uczniów są działaniami koniecznymi, gdyż umożliwiają młodzieży rozwijanie swoich zainteresowań czy też wyrównywanie dysproporcji pomiędzy uczniami.
Mogą być Państwo dumni, że Wasze dzieci uczęszczają do szkoły w mieście, w którym dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić uczniom jak najlepsze kształcenie
z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania oraz programów zachęcających
i mobilizujących do nauki.
Zapraszam Państwa do zaangażowania i motywowania dzieci do udziału w organizowanych zajęciach.
Liczę na owocną współpracę dla dobra młodzieży.
Informacje:
- List do rodziców (207 pobrań)
- Informacja o projekcie (269 pobrań)
- Plakat (207 pobrań)
- Regulamin rekrutacji do projektu (212 pobrań)
Dokumenty dla ucznia:
- Załącznik 1 - Formularz zgłoszeniowy (495 pobrań)
- Załącznik 2 - Oświadczenie (477 pobrań)
- Załącznik 3 - Deklaracja (515 pobrań)
- Załącznik 6 - Zakres danych osobowych dla ucznia (465 pobrań)
Dokumenty rekrutacyjne stypendium dla ucznia
- Stypendia unijne dla uczniów Liceum (278 pobrań)
- INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA INDYWIDUALNEGO PLANU ROZWOJU EDUKACYJNEGO UCZNIA (234 pobrania)
- Załącznik 1 - Formularz o przyznanie stypendium (297 pobrań)
- Załącznik 2 - Oświadczenie ucznia (279 pobrań)
- Załącznik 3 - Oświadczenie członka rodziny o dochodzie (299 pobrań)
- Załącznik 4 - Oświadczenie o wywodzeniu się ucznia z rodziny wielodzietnej (280 pobrań)
- Załącznik 5 - INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU EDUKACYJNEGO UCZNIA (311 pobrań)
Dokumenty dla nauczycieli:
- Załącznik 3 - Deklaracja (515 pobrań)
- Załącznik 4 - Formularz zgłoszeniowy (206 pobrań)
- Załącznik 7 - Zakres danych osobowych dla nauczyciela (214 pobrania)